Ted saltakvarium Postat 9 juni 2008 Dela Postat 9 juni 2008 Hej! Tänkte fråga om jod.Är det jod i det saltet man köper i djuraffären eller måste man fylla på med jod i akvariumet när man har putsräkor? Isåfall, var får man tag i jod? vad kostar det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 juni 2008 Dela Postat 9 juni 2008 Hej! Tänkte fråga om job.Är det job i det saltet man köper i djuraffären eller måste man fylla på med job i akvariumet när man har putsräkor? Isåfall, var får man tag i job? vad kostar det?Arbetsförmedlingen. Sorry, kunde inte låta bli.Men jod finns i saltet och det har diskuterats i andra trådar om dess vara eller icke vara tillsättningsmässigt.Jag har själv tillsatt det förut, men gör det inte längre, jag var nyfiken på om jag såg någon skillnad på mina koraller och djur, men har inte märkt något vad jag kan härleda till tillsatsen.Kolla upp i SG's länkarkiv vad de butiker som ligger i din närhet tar. Du hittar hemsidor och adresser där.Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.