Gå till innehåll

Juwel rock och root bakgrund


muha

Rekommenderade inlägg

har haft sådana i sötvatten.. färgen flagnade på dom , så dom blev helt mörka.. funkar säkert i salt men en rot passar kanppt in.. finns "btn slimline" vit eller röd.. upplever att dom passar bättre.. pris ungefär samma..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej manne.

Köpte karet med dom i redan. Nu är det frågan om dom ska vara kvar eller inte. Innan var dom i sötvatten.

kan ju vara lite segt o få bort dom då.. kan du ta en bild på baksidan , så kan man se hur pass fästa dom är..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Juvel har problem med att deras bakgrunder släpper färgen redan i sötvatten därför skull nog inte jag använda den i salt. Materialet som används i dessa bakgrunder (både BTN, Pangea och Juwel) kan innehålla fosfat (de billigare kvalitéerna) BTN innehåller inte fosfat (och har aldrig gjort det) och enligt uppgift gör inte Pangeas det heller (numera). Hur det är med Juwels vet jag däremot inte - Jag skulle nog undvika juwels bakgrund i saltvatten men har hela tiden själv användt BTN.

(Skall också säga att jag är part i målet eftersom jag har kontakter med Back to Nature på olika sätt)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tack manne och lasse.

Silikon använd som jag ser. Kan vara lite knäpigt att får bort. Men nu är det bestämt. Dom ska bort! Chansa är ingen alternativ. =)

Tycker också att dom passar inte riktigt till salt. Kommer att titta på btn slimline i framtiden.

Tuvårr finns det inge bilder att tillgå. Karet är juwel rio 400l som ska omvandlas till salt så småningom.

Tack får hjälpen hittils.

Mvh Muha

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...