Gå till innehåll

Fiskfälla


pipen

Rekommenderade inlägg

Har själv köpt en fälla i dag som jag hade tänkt fånga en tre prickig fröken som har blivit lite FÖR tuff. Jag la i lite mysis (något mer bestående skulle nog vara bättre typ mussla),nära nog alla andra fiskar o räkor var inne innan den rätta unga fröken satt där inne. Så när den var inne så var det bara att släpa reven till lucka.Och sen var det bara att förpassa den till golag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte den på akvarielagret i STHLM.Den heter "Genius" fish trap. Hobby Aus Hause Dohse Aquaristik.Kostade vill jag minas 345:-.Den jag köpte var lite skadad,fick den för 170:-.Men din lokala affär har/tar nog hem en åt dig.Eller någon av dom som köpt reklamplats av forumet.PWSS eller Lagunen tex.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. mitt tidigare inlägg! Hoppas det inte var fel av mig att nämna affärer vid namn här. Såg bara i min iver att vi skulle stödja annonsörerna i forumet.I så fall var det inte min avsikt.Rätt mig om jag var på fel sida om Forumets policyn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...