Micke_Tj Postat 23 juli 2008 Dela Postat 23 juli 2008 Söker med ljus och lykta efter ett parNågon som har eller kan få tag i. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 23 juli 2008 Dela Postat 23 juli 2008 Såg i butik för några år sedan, tror de kom från TMC. Har för mig att de kostade 2500 om jag inte kommer ihåg fel. Ingen hjälp för dig i och för sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 23 juli 2008 Dela Postat 23 juli 2008 Jag matade ett par senast i kväll... Rolig fisk! Tyvärr inte till salu!Alla affärer som tar fisk från TMC kan ta hem fisken! Är inte en säker på om de finns ute i naturen eller om de är framodlade. TMC har vad jag förstår bara odlade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 24 juli 2008 Författare Dela Postat 24 juli 2008 Magnus Låt mej gissa att du köpt dom av linder.Har han några kvar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 24 juli 2008 Dela Postat 24 juli 2008 Magnus Låt mej gissa att du köpt dom av linder.Har han några kvar?Det är hans två... inte mina... men coola som tusan! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 ok hade inte han fyra innan?hur ser det ut med ägg från dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 ok hade inte han fyra innan?hur ser det ut med ägg från dom?Christer odlar inget längre. Hela anläggningen är utriven och där bygger vi nu en liten butik!Clownodling innebär mycket arbete och sen finns det mycket liten avsättning för djuren i Europa! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Snowflake är enligt uppgift en odlad variant (korsning?) och vad jag vet är det bara TMC som har dem.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 Njae lasse vissa rön tyder på att den ska finnas i naturen också men picasson är tydligen en korsning mellan snowflake och onyx har jag för mejminns dessvärre inte exaktMagnus kommer ni ta hem ifrån Tmc Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Allt handlar om vad man vill betala.... Allt går att ordna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 visst är det så vi får höras om frågan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.