crille Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 har funderat lite.för 15 år sen höll jag på med vildformer av levandefödare,var med i en förening som hade medlemmar idom nordiska länderna,vi träffades ett par gånger om åretoch hade auktioner på fisk mm man kunde byta fisk,någonhöll föredrag mm,det var mycket trevligt,och man fick mångakontakter.skulle vara kul om man kunde göra någonting liknandemed saltvattenhobbyn,byta fraggs mm.vad tycker ni andra.man behöver ju inte göra det så tillkrånglat,hyra en lokal,fixamed övernattning,mm.kanske salthandlarna kan sponsra medlite lotteri priser mm mm BARA EN TANKE kom med ideer o förslagfinns säkert folk på forumet som är bra på att organisera!och jag hjälper gärna till. Citera
aengus Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 kan ju vara trevligt. ett bra initiativ, hoppas att många fler är sugna. Citera
elNico Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Låter spännande, jag e med om jag hinner mellan blöjbytena... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.