Gå till innehåll

Sanders,Skummare??(power skimer)


Guest Andersson

Rekommenderade inlägg

Guest Andersson

Hallå någon här som Känner til dessa skummare? Jag har en sanders skummare står inget på den? undra rom den e bra elle rom jag ska köpa ny.För hur jag än gör så skummar det dåligt JAg måste ha fullt luft tryck så skummar det lite men ändå inte bra,KAnske e dax att byta=) Vore trevligt med lite svar och på isåfall vad ska jag köap för skummare några bra exempel?smiley4.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

OKI.Ja du min e rätt stor faktist och sen finns det en ingågn för ytvattnet och en utgång och en luft ventil.MEn min skummar kasst.Jag vet inte.JAg har tagit ur alla sake ru tmit kar nu för jag ska bygga en sump så jag ska borra mit kar på onsdag.Där för passar jag på att kolla upp detta nu i värst afall får jag väl köap en ny men den har ju fungerar bättre innan.MAn ska väl inte behöv anågot filte ri den elle rnågot annat.Har jhaft den i 1 år nu....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

Det får nog kanske bli detta!E lite trött på min skummare nu.Får titta runt lite på deta har ju lite ti dpå mig.Ska ju bygga sumpen först nu,Sk abörj aleta efter pvc delar i gbg nu=) åå vad kul.Du vet inget ställ i gbg som säljer det till bra priser.!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

Jo man kan välja om man vill köra med träbit eller Koppla luften till insuget där vattenet komer!JAg kör utan träbit kanske e bättre med träbit får kanske testa det......

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...