amatören Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 vad kostar en sån fisk???? både som vuxen och unge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 storlek... sett en liten för 300.. en lite större 800 och en fullvuxen utfärgad 1250 i helgen.. men det finns ju säkert billigare ngn annanstans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 köpte min för 2 veckor sen ungefär. fick ge 525 för den. fullviúxen kostade 1150. det var i lomma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 bra ....då har man en ide om hur mycket dom kostar!!! Helt ok pris tycket jag eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 Jag betalade 600 kr för min som var 3 cm.Såvitt jag vet så är detta enda butiken i Sverige som redovisar lagersaldo och priser, så här kan du se olika priser.http://www.ciklidhuset.se/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 Kollade lite snabbt......såg ingen imperiator men det var ju en intressant sida...tack för länken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 Jag kan se 2 imperator i lagerlistan till höger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 Jag kan se 2 imperator i lagerlistan till höger.kollade igen......800 för ett ungdjur verkar vara dyrt...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 Den är ganska stor. den fullvuxna är säkert tre gånger så stor dock... så ur det perspektivet är den billig hehe (den stora) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 2 september 2008 Författare Dela Postat 2 september 2008 jo det är det ju.....helt klart.....får se vad som händer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.