ppihlstrom Postat 7 september 2008 Dela Postat 7 september 2008 för tre dagar sedan flyttade jag över allt i mitt kar till ett annat likadant, pga en uppkommande flytt (jag var tvungen att fixa väggen bakom akvariet). Allt verkar gått bra, men igårkväll märkte jag att min tryckare gärna ville gömma sig i små håligheter, liggandes helt stilla på sidan. Nu på morgonen gör han samma sak. Han åt bra igår och verkar i övrigt ok.... är detta normalt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 7 september 2008 Dela Postat 7 september 2008 helt normalt innan den vant sig vid den nya miljön Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 7 september 2008 Författare Dela Postat 7 september 2008 ok, jag misstänkte att det kunde vara lite "stress" relaterat - har precis tittat till 'honom' nu och han verkar må bra, eller iallafall inte sämre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.