Anders/Bo Postat 11 oktober 2008 Postat 11 oktober 2008 Jag har nu fått ny delar från Simontorp och Aqutronica efter mitt haveri med probar och Power Unitenheten.Men under tiden jag väntade har jag tappat kontakten med control Unit.Jag har provat att ladda om programet i datorn samt senaste mjukvaran även provat med en annan dator samma resultat.Jag mistänker att det är fel på Interfacet,men säker är svårt att vara då jag bara har ett.Är det någon som använder sytemet som kunde prova mitt om jag skickar det. Citera
greger Postat 11 oktober 2008 Postat 11 oktober 2008 Nu kommer jag tyvärr inte ihåg hur, men det finns möjlighet att tvångsstarta datorn när man uppdaterar, har för mig att det fanns några aternativ någonstans i början av uppdateringsprocessen Citera
Anders/Bo Postat 12 oktober 2008 Författare Postat 12 oktober 2008 Jag får lusläsa manualen och se om jag hittar någon om det. Citera
greger Postat 12 oktober 2008 Postat 12 oktober 2008 Om jag inte minns fel så finns det nåt val när man går in på uppdateringsidan.... Citera
Anders/Bo Postat 12 oktober 2008 Författare Postat 12 oktober 2008 Tack för tipsen men jag resettade Control unit och då började datorn att kommunicera med panelen igen.Hurra Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.