Bygert Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Har hänt flera gånger nu att när jag tryckt för att publicera inlägg så har det nekats eftersom jag tydligen hunnit bli utloggad. Ok, jag är långrandig ibland, jag vet det, men fenomenet är irriterande ändå. Nu har jag i alla fall efter lite fipplande lyckats klippa ut texten så jag slipper skriva om alltihop men det blir krångel att få till det ändå. Finns det möjligen nån ratt att skruva på så att man får lite mer tid på sig? Citera
junros Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Har aldrig hänt mig, loggar in en gång, kryssar i rutan "Kom ihåg mig" och sedan behöver jag inte logga in mer förens jag tex rensar min webbhistorik i explorer.Aldrig loggats ut oavsett hur länge jag har haft sidan uppe =/Lycka till! Citera
Bygert Postat 13 oktober 2008 Författare Postat 13 oktober 2008 Jo kanske det, på hemdatorn kan det nog vara en användbar strategi. Sitter man nån annanstans däremot så är det ju en klar säkerhetsrisk att använda såna funktioner. Citera
Lasse Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Då gör du bara så här. Du loggar in och klickar kom ihåg mig. När du loggar ut så trycker du bara på Logga ut, precis under privata medelande. Då rensas allt.MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.