Christer T Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Jag har läst att Cowries är potentiella spsätare men har aldrig sett några tendenser hos mina. Förrän igår kväll när jag ser Tigercowrien sitta och mumsa på min Acropora hyachintus. Som tur var hann den inte så långt, hade den fått hållas hela natten så vet i f-n hur stor skadan blivit. Nu bor den i sumpen och skänkes till någon med t.ex. ett FO-kar. Citera
saltbjörkan Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Du kan ju alltid skicka den till mej =) för jag har inga spser! Citera
saltbjörkan Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Eller skicka SPSerna till mig så kan man ju med göra Citera
Christer T Postat 23 oktober 2008 Författare Postat 23 oktober 2008 Ja det kan man ju. Ge mig adressen bara. hö hö höe. Citera
saltbjörkan Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 japp bler du inte av med den så tar jag gärna den =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.