Ragge Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 hej tänkte bara höra köpte en Aqua Medic Moonlight lampa 15w blå. kan jag sätta den i enn spotlight lampa med reflektor? tror ni lampan ska ha 230volt? hur länge ska jag belysa med den? hela natten tills mh startar mm? sen en fråga när tycker ni man ska byta lampan i mh? har inte märkt något en men är nog 2-år gammal 20000k Citera
Coralkiller Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 jag kör min moonlight helatiden den är ju såpass svag att det andra ljuset tar över när det tänds precis som månljus i verkligheten.vad står det på lampan? vad är det för sockel?om det 2 pin så kan du behöva trafo till den men det borde stå volt antal på lampan antingen på foten eller mitt uppe på! mvh Coralkiller Citera
LarsH Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Led-plattor finns på Claes Olsson. Jag har sådana i mitt sjöhästkar. och dom bryr sig inte, om bara blåa led är på, när T5:orna slocknar. Citera
Coralkiller Postat 2 november 2008 Postat 2 november 2008 jag kör med en spotlight led ger perfekt ljus drar bara 1w kanon Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.