john.w Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Ska man köra detta medel for ever eller bara när man har problem med cyano? Citera
garfish Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Ska man köra detta medel for ever eller bara när man har problem med cyano?kolla först osmosen, har du silikat?Ja du kan använda CS "for ever" blanda detta med zeobak för bättre effekt. /Gustaf Citera
wrang Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 man kan köra detta hela tiden men oavsett vilken produkt så ha kontroll i karet så man ej doserar för mycket CS+Zeobak sägs att ha en bra funktion för cyano Citera
john.w Postat 17 december 2008 Författare Postat 17 december 2008 Jag har precis bytt mediat i silikatfiltret och mina trådalger är på väg bort cyanon är borta efter ca 1 vecka efter det att jag började med CS Citera
garfish Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Jag har precis bytt mediat i silikatfiltret och mina trådalger är på väg bort cyanon är borta efter ca 1 vecka efter det att jag började med CSBra! /Gustaf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.