gladiator Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 Min Bubble king skummar för mycket, har inte gjort några förändringar alls i sumpen.Försöker att justera vattenflödet i skummaren men det räcker inte, skummar iallafall över.Är det någon som vet vad det kan vara för fel ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 För lite luft, igensatt luftintag kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gladiator Postat 1 januari 2009 Författare Dela Postat 1 januari 2009 Min Bubble king skummar för mycket, har inte gjort några förändringar alls i sumpen.Försöker att justera vattenflödet i skummaren men det räcker inte, skummar iallafall över.Är det någon som vet vad det kan vara för fel ?Hittade felet till slut ! Det fanns ytterligare ett vred på insugssidan på pumpen och den var inskruvad helt, när jag vred på den så sänktes vattennivån i skummaren. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.