hbmannen Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 du har en gumma hemma i huset som ni vet har ja ju gjort ett 3 dagars räjs med min tank nu, sjukt kul. inte..å när allt va klart för att startas upp, så fyllde ja upp mitt fluidezed sand filter, å tänkte inte mer på det. fint, ja provar sump systemet först tänkte jag, å faaan vilken tur ja hade att ja gjorde det, för det började lukta SPABAD i hela huset!VA FAN e det nu tänker ja rätt högt.då visade det sig att gumman har använt den sanden till prydnad under DOFTLJUS. bra idé va ?så det blev till att riva ur hela sumperiet igen å tvätta allt en gång till..japp ännu en dag med akvariearbete / Patrikps ja vet iof inte om det kunde vart skadligt, men det känns inte lustigt.. Citera
Coralkiller Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Haha ja dom kan hitta på det mesta dom små liven haha! mvh Jerry Citera
amatören Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 tråkigt att höra.....men coralkiller har rätt he he he. Citera
hbmannen Postat 3 januari 2009 Författare Postat 3 januari 2009 japp. men nu är det iaf up n running igen.. änligen.. Citera
Trilobite Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Jag lämnade en hink salt framme med locket löst pålagt. Katterna verkade tycka det var ett bra substitut för kattlåda, men ändrade sig (saltet sved väl) och nöjde sig med att krafsa ut ett par liter över hela köket. Det där saltet sätter sig överallt, speciellt när det sugit åt sig fukt... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.