biztro Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Äter saltvattensfiskar pellets och granulerat foder? Citera
aengus Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 och mata sparsamt, tar lång tid för dem att smälta undan granulerat,pelleterat och fling foder. Citera
biztro Postat 7 oktober 2004 Författare Postat 7 oktober 2004 Funderar på hur jag skall lösa firrarnas matproblem om jag är bortrest en helg / en vecka. Då borde väl en auto-matare fungera fint ? Citera
Niclas Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Ja, det går utmärkt, jag brukar själv använda en automat. Jag blandar lite Dr Basslers pellets med lite smulad Nori. Citera
jower Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Kolla bara så att foder apparaten står bra och inte där det är jätte fuktigt och fyll den inte helt, bara så att dom klarar helgen. Min eheim fick spel en gång, tror det va fukten som gjorde det, den bara stod och matade. Tur att jag va hemma, annars hade det varit mindre kul Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.