_Manne_ Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 tillslut så är den igång.. tog sin tid.!mät nu kh minst var tredje dag ett tag o se hur pass reaktorn levererar.!mvh manne Citera
balofix Postat 3 september 2010 Författare Postat 3 september 2010 jupp hade tänkt det också... pptäckte att ph va ganska lågt också,,, så nu e det o ca buffrat =) Citera
balofix Postat 4 september 2010 Författare Postat 4 september 2010 Idag ligger ph på 8,3 istället för 6,5 ..=) måste införa rutiner för mätningar Citera
saltishenke Postat 12 september 2010 Postat 12 september 2010 Så nu drar jag i gång mitt nya Daniel kom på besök när du kan ! Citera
balofix Postat 5 december 2010 Författare Postat 5 december 2010 Håller på och nedgraderar mig för tillfället... till ett rsm ska ha ett störe igen inom snar framtid! men på ett annat ställe i huset!Hittade denna krabbn i karet http://se.reeflex.net/tiere/2514_Lophozozymus_edwardsi.htmSka jag kasta honom i sumpen el? Citera
balofix Postat 6 december 2010 Författare Postat 6 december 2010 Jag la honom i sumpen!.. Någon eller något hade utsöndrat någon form av slem som min mandarin fastnade i! sån tur såg jag det och fick väck det ifrån honom! Ett rätt välfyllt rsm är det nu i alla fall!!Min levande sten som jag har över ska jag lägga i ett 160 l kar, hur noga är det med belysning och temperatur? Citera
balofix Postat 9 december 2010 Författare Postat 9 december 2010 Då har man limmat lite fraggar då... jvla mög o pilla med men dä jiik Citera
balofix Postat 11 december 2010 Författare Postat 11 december 2010 Idag blir det till att bygga en pelletsreaktor!!får se hur detta kan gå =) Citera
balofix Postat 11 december 2010 Författare Postat 11 december 2010 jupp! jag har tjuvstartat med lite pilsner.. mm Citera
balofix Postat 11 december 2010 Författare Postat 11 december 2010 Kan bara säga att resultatet blivigt sjukt bra =) Citera
Exxec Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 Kan bara säga att resultatet blivigt sjukt bra =)Ja pilsner är grejer det ;PVill så klart se bilder! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.