Ted-m Postat 5 juli 2010 Författare Postat 5 juli 2010 Jo vill ha det i vardagsrummet men tjejen vill ha det nere i gillestugan vilket vore synd eftersom folket måste ner i källaren för att se det.Vi får se vems vilja kommer igenom. Citera
Laggeman Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Hehe, en sak slog mig just. Varför inte skaffa en cylinder eller vanligt kar, fast som är typ 3 meter högt så det kan gå igenom 2 plan i huset. Det hade varit coolt! Citera
Ted-m Postat 5 juli 2010 Författare Postat 5 juli 2010 lol mata i sovrummet på översta planet Jo har kommit i kontakt med en som har en akvarieleasing firma här han kanske skulle vart sugen ;PEnda problemet är att plocka fraggar som rammlat ner till bottnen eller om man skall suga sanden eller så Citera
Laggeman Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Du får ta dykarcert helt enkelt.Det hade ju bara varit så coolt. Citera
Ted-m Postat 6 juli 2010 Författare Postat 6 juli 2010 Already ahead.Fundera på att ta det då tjejen och jag vill till Egypten funderar jag på att ta dykcert här i sundsvall före. Citera
Ted-m Postat 7 december 2010 Författare Postat 7 december 2010 Var ett bra tag sen jag skrev här.Och inte har jag lagt ut några bilder heller sen jag flytta.Jag lägger upp ett par skall bara föra över från kameran först.Borde ta 10-15 min då det är över 400 bilder i kameran.'MVH:Ted Citera
Ted-m Postat 7 december 2010 Författare Postat 7 december 2010 Här är en bild direkt när ljuset är igång Citera
Nordin Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 oj! va ha hänt me alla dina macrosar? , är helt annorlunda jämfört sen sist jag var hos dig ! Citera
Ted-m Postat 7 december 2010 Författare Postat 7 december 2010 Ja du Daniel dom har försvunnit.Jag rensade ut en massa men dom är på tillbaka gång.Har dock en hel del i mitt refugium i stora karet.Här är 2 bilder tagna 14:00 idag Citera
Ted-m Postat 7 december 2010 Författare Postat 7 december 2010 nere i vänstra ser du något litet grönt på gruset ;P Citera
Nordin Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 nere i vänstra ser du något litet grönt på gruset ;PSer inget grönt å de vänstra, men i de högra ser ja nå litet å grönt:D Citera
Ted-m Postat 11 februari 2014 Författare Postat 11 februari 2014 Var ett tag sen jag skrev något här Karet har bara puttrat på vattenbyten 2 gånger per år deep sandbed på 1dm och en massa macro alger. Nu tog jag mig ett ryck skaffa en ny skummare turboflow och skall skapa om imorgon flytta sten upp i huvudkaret med macroalger samt flytta ner annan sten.Kommer med bilder fram över. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.