JustJohnny Postat 14 januari 2010 Författare Postat 14 januari 2010 Man grattulerar igen det som har gått snett är ju att du blivit farsa Hihi skämt å sido. Skall bli kul med lite nya bilder, man kanske kan komma förbi runt hörnet och få lite tips & ideér? alltså akvariebiten när det passar för familjen Ha det/GustafTack igen =) Ja det tar ju lite tid och resurser med barn har jag märkt Självklart kan du komma förbi och kolla lite, helger brukar vara rätt lugnt,jag kan inte garantera att det är skrikfritt dock =)
garfish Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Tack igen =) Ja det tar ju lite tid och resurser med barn har jag märkt Självklart kan du komma förbi och kolla lite, helger brukar vara rätt lugnt,jag kan inte garantera att det är skrikfritt dock =)Man tackar, kan du inte PM ditt mobil nummer igen, tror jag har det men ifall... å man kan boka in en tid för syudiebesök... Jag trodde fiskar var tysta djur... Ha det gött//Gustaf
JustJohnny Postat 14 januari 2010 Författare Postat 14 januari 2010 Nu har jag äntligen fått tummen ur och gjort aquascapen på den vänstra sidan i karet.Stenen har legat och kokat ett bra tag nu men det fanns fortfarande en del fosfat kvar i vattnet så jag hoppas att det inte ska bli algsoppa av det hela bara. Var tvungen att offra ett bälte också för att lyfta i revpelaren men jag hade inte nån lust att riskera att tappa hela alltihopa i karet =)
JustJohnny Postat 14 januari 2010 Författare Postat 14 januari 2010 Man tackar, kan du inte PM ditt mobil nummer igen, tror jag har det men ifall... å man kan boka in en tid för syudiebesök... Jag trodde fiskar var tysta djur... Ha det gött//GustafJapp akvariets ljudnivå är inte det stora problemet längre Du har PM, vi höres =)
garfish Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Blev jäkligt bra med Aquascape, skall bli kul och se detta live istället.Ha det gott/Gustaf
Rekommenderade inlägg