Gå till innehåll

Ny start


Guest Andersson

Rekommenderade inlägg

Guest Andersson

HEj på er igen salt vänner.HAr precis dragirt i gågn mitt kar men efter ca 3 dagar nu så har jag fortfarande masse små bubblor och det ser väldigt disigt ut-Vattnet blri aldrig klart vad sak jag göra...?Någon som har något tipps.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

JA det e massa micro bubblor massar det e nog det som gör att det ser disigt ut.MEn jag får väl vänat ett tag och se hur det blir men sen tycke rjag tt det skummar dåligt gör det det i början?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

Jag har corallife heter saltet jag använder.Och gruset HAr jag tvättat men kanske inte ådentliget .Klanar det ändå eller msåpet jag tömma akret igen och tvätta på nytt?Inte så roligt....Skriv gärna mer aom vad som e bäst att göra...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

dt där att vattnet inte har klarnat helt är säkert bara att saltet inte har löst sig än jag påskyndade mitt en gång genom att höja tempen ett par grader & satte in en stor trästen som syresatte vattnet riktigt då klarnade det direkt "tips från granlund här på forumet"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Andersson

Oki. har läst alla lösningar nu e väldigt tacksam ska testa detta undermorgon dagen!Så åter kommer jag med resultat.MEn då Hoppas jag att det inte e sanden.Tack så länge....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...