Volitans Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Har hört att det kan vara olämpligt att ha 2 anemoner i samma burk. Frågan är kan jag ha2 anemoner i karet 540L. Vad tror ni? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Visst kan du ha det. Det är det flera som har. Så länge de är av samma sort så ska det iaf inte vara några problem, och om man vill ha olika sorter så är det väl säkrast att köra med aktivt kol samtidigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1259398 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
linkano Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Det går bra med två anemoner, i alla fall av samma art. Jag har två som sitter tätt ihop. En från början som sedan delat sig och clownerna använder dessa två som en stor. Anemonerna syns till vänster i akvariet som är på ca 110 liter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 jag har 2 av olika sort det fungerar bra! dom har nuddat varandra nån gång sen gått åt varsitt håll så det fungerar för mig i allafall mvh Jerry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.