Halogen Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Hej,Jag är i Thailand nu och jag har lagt upp lite bilder på följande sida för den som är intresserad. Jag kan lägga upp mer bilder(korall/fisk) när jag kommer hem.http://pettersson.bloggsida.se/ Hälsningar Pär Citera
Richard Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Trevlig reserapport. Mer bilder under vattnet vore fint.Önskar er en trevlig fortsättning på semestern. Citera
amatören Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 grymt orättvist att skryta så när man tittar ut och ser snö. Hade kunnat göra allt för 15+ nu. Citera
Freddi Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Läckert Pär, Bara lite avis !!!!!!!!Var är ni i Thailand??Letar själv efter resa dit, hittar jag någon så blir det nog om 3v.Ha det så trevligt !! Citera
Laggeman Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Jag gissar i Bengtao. Hoppas ni har det ordentligt kul nu Pär!Ta tillvara på tiden där nere, ta mycket bilder och sova kan du göra när ni kommer hem. Glöm inte att snorkla på kvällen efter det har blivit mörkt, man får se lite annorlunda liv då! Citera
Halogen Postat 21 februari 2009 Författare Postat 21 februari 2009 Japp, vi är på bangtao i phuket. Finns inget direkt på stranden, man måste ut en bit. Vi ska försöka göra lite fler utflykter. Kanske Laem sing beach samt banana rock. Men Koh kai nok(nationalpark) kan jag rekomendera starkt!/ Hälsningar Pär Citera
Laggeman Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Ta gärna en dagsutflykt till Similan med speedboat, där finns det väldigt mycket för de som bara snorklar också. Och sen kan du ju skryta med att ni har varit där också. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.