Gnarkill Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Det är något galet med annonseringen, annonsen man gör läggs inte upp på guiden=( Citera
Gnarkill Postat 3 mars 2009 Författare Postat 3 mars 2009 ja jag har försökt lägga upp en annons på mitt kar sedan i morse utan resultat Citera
jimmy Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 DEt är konstigt ibland jag har flera gånger skrivit annons sen håller den på att bearbeta men det kommer inte längre å sen blir det ingen annons har provat både explorer å opera Citera
Gnarkill Postat 3 mars 2009 Författare Postat 3 mars 2009 ja det är så det har blivigt för mig hela dagen idag Citera
Marie_hbg Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Jag kan bara fylla på här med att jag haft samma problem. Jag skulle lägga upp eremit skal i en annons men det funkade inte alls... Provade 6-8 gånger. Det slutade med att jag tog bort alla bilder så funkade det.Vad är bild "kraven" på annonserna förutom filformaten gif, jpg och png. storlek, mått ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.