Guest Motor_666 Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Jag har problem att hitta grejer. Jag söker vanliga skruvar och muttrar i plast eller nylon eller något annat material som fungerar i saltvatten. Gärna någon typ av sortiment så man har för framtida byggen och expriment också.Syrafast rostfritt fungerar inte. eller? Jag har letat på biltema och clas olson utan framgång. Jag antar att jag inte är den första som har haft liknande krav på material. Någon som har tips på var jag kan vända mig för att hitta det jag söker? Citera
zippo Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 närmaste hobby butik brukar ha ett sortiment "andvänds bla till modellflyg" Citera
Guest Motor_666 Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 kanon, jag testar "modellex".Såg att frågan fanns på annan tråd, ursäkta wrang..Kom ihåg sök först, starta tråd sen.... att jag kan klanta till något så självklart.. Citera
zippo Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 jupp modellex har även håkans hobby "i örebro iaf" Citera
Niclas Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Det finns ett hyggligt sortiment på Elfa också, dock inte till stans bästa priser... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.