Mattias L Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 Om 2 veckor bär det av till Seychellerna. Vi skall bo på Beau Vallon Beach på Mahe Island. Någon som varit i de krokarna och vet några riktigt bra snorklingsställen? Citera
libben Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 Enda polaren sa om det stället efter att precis varit där 2 veckor. Fan va dött och tråkigt!Han har dykcert osv, är väl inte så galen i fisk kanske. Men två veckor där var lika med döden för honom typ, han var nyligen på svalbard osv, så han gillar lite mer äventyr. 4-5 dagar max borde han varit där. Vill inte åka tillbaka dit tillade han även.Jag hoppas du får roligare! Citera
saltishenke Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 Inget dykställe ! jo du ! gillar du att fiska biggame så kan jag rekomedera att ta en tur eller 2 jag har själv fiskat sailfish där bla ett enormt utbud på fiske men inte mer god mat god dricka och j*vligt goda cigarrer.Där finns massor att titta på valhaj och knölval sköteskehaj ,hammarhaj,sailfish,grouper,revhaj,silvertip och havsbass inget vi har i våra akvarium precis ! Men imperiatorn ,clowner mm finns där bla.Sweatlip finns och är goda som f*n sälj i alla restauranger. Och massor av gorgornia finns i reven och annat smått eremiter stjärnor koraller mm men inte så extremt mycke det finns ju bättre ställen i världen.Så ha en trevlig resa det hade vi ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.