Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Om 2 veckor bär det av till Seychellerna. Vi skall bo på Beau Vallon Beach på Mahe Island. Någon som varit i de krokarna och vet några riktigt bra snorklingsställen?

Postat

Enda polaren sa om det stället efter att precis varit där 2 veckor. Fan va dött och tråkigt!

Han har dykcert osv, är väl inte så galen i fisk kanske. Men två veckor där var lika med döden för honom typ, han var nyligen på svalbard osv, så han gillar lite mer äventyr.

4-5 dagar max borde han varit där. Vill inte åka tillbaka dit tillade han även.

Jag hoppas du får roligare!

Postat

Inget dykställe ! jo du ! gillar du att fiska biggame så kan jag rekomedera att ta en tur eller 2 jag har själv fiskat sailfish där bla ett enormt utbud på fiske men inte mer god mat god dricka och j*vligt goda cigarrer.

Där finns massor att titta på valhaj och knölval sköteskehaj ,hammarhaj,sailfish,grouper,revhaj,silvertip och havsbass inget vi har i våra akvarium precis ! Men imperiatorn ,clowner mm finns där bla.

Sweatlip finns och är goda som f*n sälj i alla restauranger. Och massor av gorgornia finns i reven och annat smått eremiter stjärnor koraller mm men inte så extremt mycke det finns ju bättre ställen i världen.

Så ha en trevlig resa det hade vi !

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.