Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Specifikationen på skummare anges ofta med låg belastning i karet. För säkerhets skull bör du välja en skummare som är specificerad till den dubbla volymen, då klarar den av att dra ur smutsen från en del fisk också. :)

Postat
tror inte heller man ska snåla med just skummaren. har själv en Mce300 som henrik länka till, och den fungerar utmärkt. den går nog att få tag i begagnad för en billig peng

okey tack så mycket ska kolla om jag hittar någon beg. behöver man han luftpump till en Mce300 med ?

Postat
okey tack så mycket ska kolla om jag hittar någon beg. behöver man han luftpump till en Mce300 med ?

Okey så man behöver bara köpa den Mce300.

Postat

Jag har den skummaren och den funkar alldeles utmärkt för mig, kör den i ett 112 liters akvarium och jag har inga problem med mina vatten värden. köpte till en luftpump som klarar 300l/h dock och pumpen skummar jätte bra.

Postat

Köp en mc300/mc500 Kvalitet och bra skummare som alltid funkar är hyfsat tyst lätt att sälja den dagen du uppgraderar .

Kolla köp och sälj på forumet många som har bra beg !

Köp inget skit handla en driftsäker skummar av hög kvalitet den lönar sig i längden det enda du behöver göra då är att tömma koppen och borsta rent skummaren var 3 mån typ.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...