Gå till innehåll

skummare ?


mrmacke

Rekommenderade inlägg

Här har du en bra skummare till dig finns många bra beg !

http://www.tritonakvarium.se/product.asp?product=586

Ingen idé att snåla med skummaren + att du kan sälja den och få pengarna tillbacka !

tror inte heller man ska snåla med just skummaren. har själv en Mce300 som henrik länka till, och den fungerar utmärkt. den går nog att få tag i begagnad för en billig peng

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tror inte heller man ska snåla med just skummaren. har själv en Mce300 som henrik länka till, och den fungerar utmärkt. den går nog att få tag i begagnad för en billig peng

okey tack så mycket ska kolla om jag hittar någon beg. behöver man han luftpump till en Mce300 med ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har den skummaren och den funkar alldeles utmärkt för mig, kör den i ett 112 liters akvarium och jag har inga problem med mina vatten värden. köpte till en luftpump som klarar 300l/h dock och pumpen skummar jätte bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej har kollat på skummare hittade denna http://www.akvarielagunen.se/Shop/Index.php?sArtId=1-56400 mitt kar är på 120 liter då måste en sån funka ? någon som tror den skulle funka ?

En sådan skummare skulla fungera bra i ditt 120 liters kar. Angående syresten så köp 3 stycken och byt varje vecka. Då hinner de använda torka till innan du använder dem igen. Du klarar dig 1 år på 3 syrestenar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Köp en mc300/mc500 Kvalitet och bra skummare som alltid funkar är hyfsat tyst lätt att sälja den dagen du uppgraderar .

Kolla köp och sälj på forumet många som har bra beg !

Köp inget skit handla en driftsäker skummar av hög kvalitet den lönar sig i längden det enda du behöver göra då är att tömma koppen och borsta rent skummaren var 3 mån typ.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...