zooks Postat 6 april 2009 Dela Postat 6 april 2009 Hur bör man placera en Duncanopsamia axifuga?Har läst en del på nätet och det finns många olika förslag gällande cirkulation och ljus...Vad har ni för erfarenheter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 7 april 2009 Dela Postat 7 april 2009 Mina trivs bäst i lite mindre ljus och inte så strömt. Den gillade inte alls min placering men när den ramlade ner bakom en montipora började den stortrivas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peppelito Postat 7 april 2009 Dela Postat 7 april 2009 Min står på botten och i låg cirkulation, trivs kanon! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zooks Postat 8 april 2009 Författare Dela Postat 8 april 2009 Okej, ska flytta min till ett lite lugnare ställe.Hur ser era ut på natten, är dom utslagna då också eller drar dom ihop sig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peppelito Postat 8 april 2009 Dela Postat 8 april 2009 Dom är utslagna, men inte lika mycket! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.