a.nilson Postat 4 december 2011 Författare Postat 4 december 2011 Härligt Anders , gissar 5 enheter? Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHelt rätt. Tror det räcker annars går det ju att skaffa fler monduler sen ju. Citera
a.nilson Postat 11 december 2011 Författare Postat 11 december 2011 Blev ett vb på ca 80l samt byte av zeostenar. Alla pumpar rengjorda, så nu är det helt annat flås i sakerna. Hoppas LED:n kommer snart eftersom jag bara kan köra på 4x80w efter saltstänk i t5-rampen. Citera
_Manne_ Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Blev ett vb på ca 80l samt byte av zeostenar. Alla pumpar rengjorda, så nu är det helt annat flås i sakerna. Hoppas LED:n kommer snart eftersom jag bara kan köra på 4x80w efter saltstänk i t5-rampen.Släng iväg ett mail o fråga om ett lev datum..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 21 december 2011 Författare Postat 21 december 2011 Äntligen har jag fått tummarna loss i monterat luckorna på karen. Växer på hyffsat här hemma. Slänger upp bilder imorgon. Citera
JohanP Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Jisses vilket fint kar du har Anders.............och vilka grymma koraller. Hatten av Citera
a.nilson Postat 21 december 2011 Författare Postat 21 december 2011 Jisses vilket fint kar du har Anders.............och vilka grymma koraller. Hatten av tackar. kämpar dock med att få fram de rätta färgerna, men änså länge så tror jag att näringsvärdena är lite höga. Citera
_Manne_ Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Hur går det med LED beställningen ? Något lev datum ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 21 december 2011 Författare Postat 21 december 2011 inte än. hoppas det kommer i mellandagarna, men jag kan ju förstå att det drar ut på tiden nu när det är jul o allt. den kommer när den kommer. Hur går det med LED beställningen ? Något lev datum ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 22 december 2011 Författare Postat 22 december 2011 bild med Luckor på samt del av relaxavdelningen i rummet. Citera
Freddi Postat 22 december 2011 Postat 22 december 2011 Ser bra ut Anders båda 2.Får nog ta och testa den högra när jag dyker upp nästa gång, ska bara få med mig chauffören också då !! Citera
a.nilson Postat 22 december 2011 Författare Postat 22 december 2011 Ser bra ut Anders båda 2.Får nog ta och testa den högra när jag dyker upp nästa gång, ska bara få med mig chauffören också då !! Du är alltid välkommen. Klart vi får testa "öl-kylen" då. Citera
a.nilson Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Mina efterlängtade LED-ljus kom idag! Monterades ikväll, JÄ_LAR vilket ljus!:)Lägger upp bilder imorgon. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Var på tiden! Grymt kul att du verkar vara nöjd!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Var på tiden! Grymt kul att du verkar vara nöjd!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHade ju turen att jul o nyår kom i vägen. Det är väldigt stor skillnad på dessa LED i på T5:orna. Ljuset är mycket behagligare med dessa super blue. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Hade ju turen att jul o nyår kom i vägen. Det är väldigt stor skillnad på dessa LED i på T5:orna. Ljuset är mycket behagligare med dessa super blue.Låter kanonbra.. Känns dessa blåa bättre än dina första LEDar ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Låter kanonbra.. Känns dessa blåa bättre än dina första LEDar ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkTycker det är mycket behagligare ljus i de nya. Du får komma o se skillnade själv. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Gott! Känns det som modulerna räcker till över hela karet ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Gott! Känns det som modulerna räcker till över hela karet ?Sent from my iPhone using TapatalkTror jag klarat mig på 4. Men 5 är bättre än 4. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Fem kändes rätt när man räknade på det.. Kul att det verkligen räckte med. Får ta och göra ett nytt besök vid tillfälle. Du är välkommen hit med när tillfället finns.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Fem kändes rätt när man räknade på det.. Kul att det verkligen räckte med. Får ta och göra ett nytt besök vid tillfälle. Du är välkommen hit med när tillfället finns.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalkska försöka ta "genvägen" via Hässlehom nästa gång vi är uppe hos svärförädrarna. Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Vi får höras vid tillfälle! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 1 bild på hela med LED på ca 50% styrka.kommer fler bilder när dottern somnat. Citera
Edward Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Ser riktigt schysst ut! vad många watt är dessa på? Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 ser sjukt snyggt ut anders.Jesper: 75w stycket. AI ramper.mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.