Ocikatten Postat 2 juni 2009 Författare Postat 2 juni 2009 Min putsarräka dog tyvärr i samband med att jag var tvungen att tömma karet på LS för att kunna fånga min Niger tryckare.Vågar man ersätta honom med en ny eller kommer det bara bli en munsbit för någon av mina räk-ätande fiskar?Finns det andra alternativ på putsare för ett FOWLR eller är putsningen kanske en helt onödig tjänst för fiskarna?
Laggeman Postat 2 juni 2009 Postat 2 juni 2009 Putsningen är inget som är nödvändigt för att dina fiskar ska trivas, i naturen så är det ju en tjänst som även fiskar utsätter andra fiskar för.Det kan till och med bli irriterande då det ibland händer att tex putsarfiskar är på andra fiskar hela tiden.
Ocikatten Postat 25 augusti 2009 Författare Postat 25 augusti 2009 Karet nerlagt!Saknade korallerna så jag har nu startat ett 240 liters revkar istället.
amatören Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 grymt tråkigt martin....vem skall jag nu söka inspiration ifrån.Lycka till ändå!!!
Ocikatten Postat 29 augusti 2009 Författare Postat 29 augusti 2009 Länk till mitt nya 240 liters revkar.
Rekommenderade inlägg