alex t Postat 17 juni 2009 Postat 17 juni 2009 Hej Sitter här med en giesemann armatur o fattar inte hur jag ska lägga i lysrören? Citera
Tellsak Postat 17 juni 2009 Postat 17 juni 2009 Vilken modell är det? Jag var tvungen och skruva bort ena kortsidan med tillhörande nyckel för att få in lysrören. Citera
alex t Postat 17 juni 2009 Författare Postat 17 juni 2009 Det är en infiniti, jag skruvade också bort ena sidan men fick dock ingen nyckel... fick leta i tre timmar efter ngt som passar in... Ska förbi affären o kolla efter ifall de kan skaffa en nyckel till mig.. Citera
Tellsak Postat 17 juni 2009 Postat 17 juni 2009 Har för mig att det var tum. Om jag kollar på mina skruvar så står det 10.9 vet dock inte om det har något att göra med storleken. Men det är ett bra alternativ du har valt. Antar att du har fått pyntat en del för rampen men du kommer inte bli besviken. Jag har själv en svart och tycker den är sk*tsnygg. Citera
Wassberg Postat 17 juni 2009 Postat 17 juni 2009 Giesmann Infinity:Med medföljande sexkantsnyckel skruvar man bort kortsidan, 4 skruvar.Då kan man dra ut täckskivan av plexiglas, sedan sätta in lysrören som vanligt, dvs in i skåran och skruva ett kvarts varv.Tillbaks med täckskivan.Skruva på kortsidan igen.Klart./Erik Citera
alex t Postat 18 juni 2009 Författare Postat 18 juni 2009 Jag fick ingen nyckel... det var det som var grejen... Men jag får väl beställa en sådan då... Den är fin o allt men hos mig syns den inte... :/Plus att vattnet är fortfarande grumligt så jag ser inte så mycket "glitter i vattnet" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.