SmallTown Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Min Naso Vlamingi kunde komma simmandes då o då med en bit valonia i käften, har faktiskt sett en tillökning av valonia sen jag var tvungen att sälja/byta fisken pga att den växte ur mitt akvarium. Citera
Lejonkungen Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Dom brukar vara ganska lätta att vicka/rulla bort,(jmf långfinger på frugan)Nån som provat Mithrax på frugan:skrattar: ? Citera
the rookie Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 eremiter äter valonia .....mitrax krabbor äter valonia ...många fiskar äter valonia ...så länge de inte får tillräckligt med mat av dig ....betas nog det mesta i ett akvarium ...eller ?Peter Citera
Lejonkungen Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Det verkar som Pro-Coral Organic innehåller mycket jod. Tillsätter bara halva ordinerade dosen och ändå har jag nästan 0,1 ppm jod i karet. Tillsätter inget jod (eller Combi San eller något annat). Valoniatillväxten har dock avstannat. Har två Mithrax också men de verkar inte röra Valonian. Citera
the rookie Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 som jag skrev innan ...hittar man rostbiff, äter man inte torra gamla bullar ; )Peter Citera
jojjen Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Jag skaffade 2st Mithrax till mitt kar och de rensar väldigt bra. Är av med all valoria och snart alla andra alger med. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.