Gå till innehåll

Mh lampor från kina


Andy99

Rekommenderade inlägg

Hej

Har sätt att det finns lampor från kina till bra priser, men vad tror ni som kan det är för skillnad på dessa om man jämför med några som säljs här hemma?

Brintider färger å sånt hur bra dåliga är dom, finns för halva priset mot här och mina lampor är helslut.

Då jag har lysrör nu som funkar och precis har köpt min mh ramp så tänkte jag att man kanske kan testa med billiga lampor tills vidare för att se om det är mh jag ska köra eller rör,. Vad tror ni blir bäst

rampen är en arcadia 2x150w eller är lysrör att föredra ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 månader senare...

Jag håller med Mikael. Jag har beställt två olika sorters lampor. Båda var bra och priset var, precis som du skriver, inte riktigt samma som i Sverige. Tyvärr var det inte riktigt den färgen jag var ute efter i den ena sorten (varför de nu ligger på annons här). Tyvärr kan frakten äta upp stor del av prisskillnaden, men mitt tips är nog ändå att försöka hitta nån lampa som du kan tänka dig testa, och sen beställa fler senare i så fall. Samfrakt är att rekommendera! Kolla om det är någon i närheten som ska/kan tänka sig beställa. Lycka till i ditt letande!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte 2 mh 150w lampor från HK plus lite annat båda kosta mig utan frakt 160kr liknande lampa här kosta en ca 7-800kr o båda funka fint, Dom gånger jag beställt från HK så verkar det som om det fastnar i tullen om det kostar lite mer, menar beställer man 6 MH lampor och om det fastnar i tullen hur mycket sparar man inte mot att köpa dessa här

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...