wrang Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Säg till mig så hjälper jag till om det uppstår några problemTänkte man kunde ha omrösningen och alla bilder som vi tycker i samma del
metcrue Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Ni kanske kunde sammla i hop alla bilder som valts ut till finaloch sätta nr på dem så att det blir lite lättare att rösta. Just nu väger det tungt på en viss drakfisk.
Roger_w Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Hejsan!Här kommer mina tre bidrag. Kraftigt förminskade men...så är det ibland.Samtliga bilder är tagna på Havets hus i Lysekil i somras, hinner inte starta upp ett akvarium innan tiden gick ut /Roger
Ugglan_ Postat 5 november 2004 Författare Postat 5 november 2004 HummmRoger, du det ska vara saltvattens bilder.. du får återkomma i tävlingen om du kan fota 3 och ladda upp dom, eller får du vara med i nästa tävling.men det var fina bilder..
elNico Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Men du Ugglan, Rogers bilder ÄR saltvatten! Rockor, gyltor ochhavskatter hör till havet. Sen e det kanske ganska stora akvarium, menändå!Slänger upp en bild på en rolig sten (och korall) från mitt kar, hrmm jag ÄR ingen fotograf!
Ugglan_ Postat 6 november 2004 Författare Postat 6 november 2004 Tack elNico...nu slapp jag skriva det... Lessen roger jag la inte så stor forskning bakom dina bilder men nu vet jag.. har du andvänt blixt???Du är med i matchen...
Roger_w Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Tack Ugglan, ingen fara Jo, dom bilderna är tagna med blixt, gissar att jag hade tur...hade haft kameran i 3 dagar när jag tog dom så det var mest bara titta och trycka
JFerm Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Mors!Jag vill ju inte vara sämre ...en knapp-koloni jag fick hem häromdagen från Christian (de anpassar sig fint )Skivanemoner, med lite "fluff"en Sarcophyton, var lite osäker på om den skulle med men bliden har sin charm tycker jag, det är alltså medvetet att det bara är en polyp som är i fokus...bilderna är tagna utan blixt, manuellt med bländare 2,8 och 1/10s och sedan beskurna såklart Kameran är en canon G2.//Jörgen
christian Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 en knapp-koloni jag fick hem häromdagen från Christian (de anpassar sig fint )Roligt att samma motiv kommer med två gånger!
Ugglan_ Postat 6 november 2004 Författare Postat 6 november 2004 Nu börjar det likna nått... oerhört fina knappkolonier... .
wrang Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Tycker allt att Stefan Isaksson, Namn på forumet??Skall vara med oxså. Klart grym bild Hittade den på Besökares Akvarium
Ugglan_ Postat 10 november 2004 Författare Postat 10 november 2004 Helt klart en snygg bild... bra fokus och skärpa.. gillar kontrasten mellan det gula och lila i bilden..
maresboy Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Efter som mitt salttvatten akvarium bara varit igång i 2dagar så tänkte jag dela med mig av lite bilder som jag tog på maldiverna i våras
Ugglan_ Postat 17 november 2004 Författare Postat 17 november 2004 Nu är man hemma igen ska kolla på de bilder som finns börjar bli en del att välja mellan.. det glädjer mig..
Ugglan_ Postat 24 november 2004 Författare Postat 24 november 2004 Det börjar närma sig slutet och jag ska välja ut bilder sen blir det omröstning..
Ugglan_ Postat 25 november 2004 Författare Postat 25 november 2004 Den hör ju inte till ämnet men söt bild helt klart.. hehe
Rekommenderade inlägg