Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Säg till mig så hjälper jag till om det uppstår några problem

Tänkte man kunde ha omrösningen och alla bilder som vi tycker i samma del

• Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Ni kanske kunde sammla i hop alla bilder som valts ut till finaloch sätta nr på dem så att det blir lite lättare att rösta. Just nu väger det tungt på en viss drakfisksmiley1.gif.

Postat

Hejsan!

Här kommer mina tre bidrag. Kraftigt förminskade men...så är det ibland.

rocka.JPG

Bla_fisk.JPG

marulk.JPG

Samtliga bilder är tagna på Havets hus i Lysekil i somras, hinner inte starta upp ett akvarium innan tiden gick ut smiley19.gif

/Roger

Postat

Hummm

Roger, du det ska vara saltvattens bilder.. du får återkomma i tävlingen om du kan fota 3 och ladda upp dom, eller får du vara med i nästa tävling.

smiley4.gif

men det var fina bilder.. smiley9.gif

Postat

Men du Ugglan, Rogers bilder ÄR saltvatten! Rockor, gyltor och

havskatter hör till havet. Sen e det kanske ganska stora akvarium, men

ändå!

Slänger upp en bild på en rolig sten (och korall) från mitt kar, hrmm jag ÄR ingen fotograf!

Sarcofyt.JPG

Postat
Tack elNico...nu slapp jag skriva det...smiley17.gif

Lessen roger jag la inte så stor forskning bakom dina bilder men nu vet jag.. smiley17.gif

har du andvänt blixt???

Du är med i matchen... smiley4.gif

Postat

Tack Ugglan, ingen fara smiley17.gif

Jo, dom bilderna är tagna med blixt, gissar att jag hade tur...hade haft kameran i 3 dagar när jag tog dom så det var mest bara titta och trycka smiley9.gif

Postat

Mors!

Jag vill ju inte vara sämre smiley1.gif...

knapp-1.jpg

en knapp-koloni jag fick hem häromdagen från Christian (de anpassar sig fint smiley1.gif)

Skivanemon-1.jpg

Skivanemoner, med lite "fluff"

Sarcophyton-1.jpg

en Sarcophyton, var lite osäker på om den skulle med men bliden har sin charm tycker jag, det är alltså medvetet att det bara är en polyp som är i fokus...

bilderna är tagna utan blixt, manuellt med bländare 2,8 och 1/10s och sedan beskurna såklart smiley17.gifKameran är en canon G2.

//Jörgen

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

• Skapa Ny...