Illustratören Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Någon som vet någon hemsida i Sverige eller Europa som säljer svarta eller grå Loc-Line eller liknande system till bra pris? Vore ju snyggt och praktiskt med dessa utblås i burken. Citera
Laggeman Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 I Danmark finns de på Klovnfisken om jag inte minns fel, svarta. Citera
Illustratören Postat 31 juli 2009 Författare Postat 31 juli 2009 De va inte den bästa hemsidan, hittar inte info om de har delarna eller ej. Någon annan som hittar? Vet att jag varit inne på en Tysk hemsida som hade det jag söker. Citera
Laggeman Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 De har ingen webshop, men man kan maila dem och fråga ifall de kan skicka mot förskottsbetalning. Citera
_Manne_ Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 jag kör med lockline i mitt ena kar, svart model, grymt smidigt i karet kan jag säga.!men det var svårt att få tag på bara sådar.. men dom kommer ifrån DK via en saltpolare... delarna kostar typ 10-15 kr/st när man väl hittar.. men gör som lagge skirver, lägg ett mail till butiken o hoppas på det bästa.mvh manne Citera
Johan2x Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Någon som vet någon hemsida i Sverige eller Europa som säljer svarta eller grå Loc-Line eller liknande system till bra pris? Vore ju snyggt och praktiskt med dessa utblås i burken.Du kan ju kolla med en mekanisk verkstad som sågar/borrar/fräser mm och använder kylmedel. De kan kanske ta hem till dig eller ge dig ett tips./Johan Citera
sequencezero Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Aquaterrashop.de har. Väntar på ett lass med lockline just nu från dom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.