Postat 31 juli 200916 år Någon som vet någon hemsida i Sverige eller Europa som säljer svarta eller grå Loc-Line eller liknande system till bra pris? Vore ju snyggt och praktiskt med dessa utblås i burken.
Postat 31 juli 200916 år Författare De va inte den bästa hemsidan, hittar inte info om de har delarna eller ej. Någon annan som hittar? Vet att jag varit inne på en Tysk hemsida som hade det jag söker.
Postat 31 juli 200916 år De har ingen webshop, men man kan maila dem och fråga ifall de kan skicka mot förskottsbetalning.
Postat 31 juli 200916 år jag kör med lockline i mitt ena kar, svart model, grymt smidigt i karet kan jag säga.!men det var svårt att få tag på bara sådar.. men dom kommer ifrån DK via en saltpolare... delarna kostar typ 10-15 kr/st när man väl hittar.. men gör som lagge skirver, lägg ett mail till butiken o hoppas på det bästa.mvh manne
Postat 31 juli 200916 år Någon som vet någon hemsida i Sverige eller Europa som säljer svarta eller grå Loc-Line eller liknande system till bra pris? Vore ju snyggt och praktiskt med dessa utblås i burken.Du kan ju kolla med en mekanisk verkstad som sågar/borrar/fräser mm och använder kylmedel. De kan kanske ta hem till dig eller ge dig ett tips./Johan
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.