Gå till innehåll

Fototävling september


Wiking

Rekommenderade inlägg

Under tiden som omröstningen för augusti månads fototävling pågår så är det också dags att skicka in tävlingsbidrag för september månads tävling. För september månad så har vi valt att ha ett Tema kallat Koraller.

Regler och annan information om fototävlingen finns under följande länk. Observera också den maxstorlek som gäller för bilder.

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php

När ni skickar in ert tävlingsbidrag så försök få med så mycket information som möjligt om era bilder. Det är alltid intressant för andra att veta hur bilderna är tagna. Bland regelverket så står det att varje inskickad bild måste ha ett namn. Använd gärna samma namn på fotografiet ni skickar in.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill påminna om att fototävlingen för september pågår och vi hoppas naturligtvis på många fina bilder. Temat är koraller. Regler och länk för att skicka in bild finns i inlägget ovan.

Om någon har frågor som man av någon anledning inte vill ställa i denna tråden så går det utmärkt att skicka ett PM till Wiking, Borg eller petnym. Det går också bra att skicka mail till Fototävlingsredaktionen via denna mail adress fototavling@saltvattensguiden.se.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingemar - vet inte om detta är rätt forum men jag är lite tveksam till att ni löpande redovisar resultatet i procent. För att det skall vara helt rättvist så tycker jag att ingen information om hur folk röstat skall ut innan röstningen avslutats.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingemar - vet inte om detta är rätt forum men jag är lite tveksam till att ni löpande redovisar resultatet i procent. För att det skall vara helt rättvist så tycker jag att ingen information om hur folk röstat skall ut innan röstningen avslutats.

MVH Lasse

Hej Lasse. Du har naturligtvis rätt men tyvärr så klarar in den programvara som SG är uppbyggd på av att lösa detta problem. Vi kan tyvärr inte göra mer än att hoppas att alla röstar innan man kontrollerar hur fördelningen är.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst kan man kontrollera resultatet innan man röstat - eller hur Ingemar

Dessutom Jonas kan man tänka sig att i något betydligt oärligare forum än detta så skulle ju någon fotograf (som givetvis vet vilket som är hans/hons bidrag) få för sig att PM runt till kompisarna och säga att nu ligger mitt foto bara 2 röster från att vinna denna omgång så rösta nu för tusan. Men du kanske menar att det inte är någon risk med de ärliga och ödmjuka medlemmar som vi har här :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst kan man kontrollera resultatet innan man röstat - eller hur Ingemar

Dessutom Jonas kan man tänka sig att i något betydligt oärligare forum än detta så skulle ju någon fotograf (som givetvis vet vilket som är hans/hons bidrag) få för sig att PM runt till kompisarna och säga att nu ligger mitt foto bara 2 röster från att vinna denna omgång så rösta nu för tusan. Men du kanske menar att det inte är någon risk med de ärliga och ödmjuka medlemmar som vi har här :)

MVH Lasse

Ja tyvärr så kan den nyfikne tjuvkika hur den procentuella fördelningen är innan han/hon väljer att lägga sin röst. Men tyvärr så klarar vi inte av tekniskt att lösa detta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...