masterofpuppets Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 hej jag har en heteractis crispa (tror jag) som har krympt !! har haft den i 1.5 månader. i affären va den stoor !alla värden e bra! Citera
Kendra Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 Matar du den med något? Den kanske behöver lite stödfoder? Citera
masterofpuppets Postat 2 augusti 2009 Författare Postat 2 augusti 2009 räkmix bla !! plus det som clownerna spiller där Citera
Ragman Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 jag matade min med samma räkor som jag ger min puffer och det gillade ej anemonen, dom är preppade med vitaminer o dyl.så det blev till o ge vanliga frysta räkor som ej är preppade med nåtanemonen drog ihop sig o blev jätte liten och hängig, hände varje gång jag matade, det var så jag kom fram till det. Citera
Sunny Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 Du blir nog enklare om du berättar lite hur anemonen bettet sig de 1.5 månaderna du haft den i akvariet, t.ex hur den förändrats sen du skaffat den, hur såg den ut när den först va i akvariet i jämförelse med nu osv. Den ser dock ut att vara blekt.Mvh,Sunny Citera
masterofpuppets Postat 2 augusti 2009 Författare Postat 2 augusti 2009 första veckan gick den omkring men nu har den suttit på samma plats resten av tiden ! sen den hamnad i påsen hos zoo så har den varit liten ! ser inte att den håller på å ruttna iaf! kanske ska testa me frysta räkor ! dom gillar min stjärn muräna Citera
petrol Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 Hur är det med belysningen? Är den tillräcklig? Alt 2. Mata med artemia till anemonen, det är vad den ska ha inte räkbitar som så många ger. Citera
masterofpuppets Postat 2 augusti 2009 Författare Postat 2 augusti 2009 jag har 2*250 w mh 1 t8 blue reef 6 aquaray led double reef white reef blue å geisemann moonlight Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.