crille Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 nu finns det ju en intressant länk om zeolit,nu undrar jag vad rowaphos egentligenär och vad det gör för nytta,och hur ni använder detta! Citera
Taipan Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Det är ett filtermaterial som (ska)ta bort fosfater. Har inte själv använt det men har goda erfarenheter av Acuacares fosfat-. Häll i och det försvinner(fosfat). Funkar helbra. så det funkar nog, om man vill vänta på filtrets funktion.. Citera
crille Postat 3 november 2004 Författare Postat 3 november 2004 kan man köra detta i strumpa hängandes eller det ska ligga i filter? Citera
Magnus Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Har mitt i Deltecs filter anpassat för endamålet - fungerar toppen!I strupa har det en tendens att klumpa ihop sig!/Magnus Citera
crille Postat 3 november 2004 Författare Postat 3 november 2004 får hem en burk i veckan, så jag ska exprimentera litehar problem med brunalger från och till........ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.