milk Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Såg idag att det ser ut som om min sacrophyton ömsar lager/skin.hade några vita prickar på sig också, någon som vet vad det kan vara? Citera
simon Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Det gör den när den känner att den har för mycket smuts på ytan och/eller växer, inget att oroa sig för.ps du kan pröva att ha lite bättre cirkulation kring den om det uppstår för ofta, så att inte partiklar samlas på den, men inta allt för hård cirkulation dock/Simon Citera
milk Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 ja den har samlat en del smuts i mitten eftersom den är rätt stor, jag har försökt tippa ner smutsen men inte lyckats så bra, vill inte reta den för mycket. men då är det nog ingen fara. problemet är att den satt sig fast och har ingen nano pump som jag kan rikta utan bara en squid från sumpen. hoppas det går bra ändå. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.