Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 398
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

varit hos manne igår och blev imponerad så fint hans kar var och självklart kom man hem med lite trevliga fraggar som jag idag försökt placera ut efter bästa tänkbara platser men är inte riktigt nöjd med stälena så blir nog en flytt igen när man läst på lite om dem . Kom även hem med ett par bangai

Postat

Att du inte hör av dig när du gör utflykter skäms-boxinghoppas att du tar till dig detta och ringer nästa gång så jag också får handla lite:skrattar:förövrigt riktigt snyggt i karet

Postat

vd jag vet så tog stene en utflykt till en butik, så han fick lite mindre med sig hem än dig dan!

dan, det tar tid o få stenen 'täckt' med koraller.. tålamod.

mvh manne

Postat

Satan vad ryktena sprids snabbt:skrattar:ja precis 2st Sandvändare och en lite firre som var gul och blå och en utskällning av att det tog för långt tid då dem andra väntade i bilen

Postat
öste i en flaska magnesium i karet igår för mitt värde e för lågt ska mäta sen ikväll o se om det gjort nån skillnad

Köp pulver om du skall höja mycket. Blir dyrt annars. ;)

Postat

mätat lite fortfarande för lågt ca och mg ,kh på 7dkh och ph8.2 så provar öka med lite kh/ph buffer och lite kalkvatten för att få upp värdena se om det blir nån skillnad blir väl till att köpa mg i pulverform istället för flytade gjorde ingen diff alls

• Skapa Ny...