svedalaciklid Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 kan man ju säga tog inte alls mycket heller =)
svedalaciklid Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 ser redan att kalkalgerna börjar sprida sig , går det så snabbt?
svedalaciklid Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 mätade det precis ska köra en ny mätning ikväll med o se om det ligger samma isåfall får det en droppe till
svedalaciklid Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 lite nya foton på en fireworm eller bristleworm lite kalkalger som nu börjar komma bra och lite koraller
svedalaciklid Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 nu får snart tanten börja fota med sin iphone så jag kan börja använda min kamera istället för telefon att fota med
svedalaciklid Postat 8 november 2009 Författare Postat 8 november 2009 tänkte köpa sand till mitt kar idag men det var slut i affären så kom hem med en Pterosynchiropus splendidus istället en grön filur hehese om jag kan lyckas få han på bild eller video där han syns mer en dag
NiXoN Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Nu är videon inte så tydlig men det ser mer ut som en picturatus.Båda är dock trevliga fiskar bara man har nog med smådjur så dom trivs.//NiXoN
amatören Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 underbar fisk. sån man sitter o letar efter o så ser man att han sitter framför en o stirrar tillbaka
svedalaciklid Postat 13 december 2009 Författare Postat 13 december 2009 ja då får vi se om butiken har nåt bottenmaterial hemma idag då, sist jag skulle ha så hade de inte så får väl se om fiskarna kan få lite grus i karet nu hihi
a.nilson Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Vad är det för sand du ska ha? Tid för nya bilder kanske?
svedalaciklid Postat 13 december 2009 Författare Postat 13 december 2009 Blev ingen idag heller då sonen fått vinterkräksjukan
Ocikatten Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Blev ingen idag heller då sonen fått vinterkräksjukanDen är extremt smittsam så räkna lugnt med att hela familjen lär få den. Det positiva är dock att den oftast går över fort.
svedalaciklid Postat 19 december 2009 Författare Postat 19 december 2009 ja man verkar ha klarat sig får se om det går o fixa sanden i helgen
svedalaciklid Postat 26 december 2009 Författare Postat 26 december 2009 blev ingen sand den helgen då jag åkte på sjukan själv men nu imorrn ska det f-n sand i , håller på nu o fyller upp det väl rengjorda badkaret med osmosvatten så jag kan skölja bort det värsta av skiten i sanden till karet som ska köpas imorrn ,får väl ha nån kul sanvändare med så att sanden inte blir skitig direkt
Patrik Steen Postat 27 december 2009 Postat 27 december 2009 blev ingen sand den helgen då jag åkte på sjukan själv men nu imorrn ska det f-n sand i , håller på nu o fyller upp det väl rengjorda badkaret med osmosvatten så jag kan skölja bort det värsta av skiten i sanden till karet som ska köpas imorrn ,får väl ha nån kul sanvändare med så att sanden inte blir skitig direktOm det skulle vara så lätt:skrattar:jag skaffade mig några extra sandvändare när jag bytte till vit sand till mitt lilla kar men det är inte tillräckligt dem rör om lite med inte den grad man hade hoppats.
svedalaciklid Postat 27 december 2009 Författare Postat 27 december 2009 Köpte 100 naturlig korallsten 1-2 mm
svedalaciklid Postat 27 december 2009 Författare Postat 27 december 2009 köpte 2 säckar men blev för mycket så ska lämna tillbaka den ena imorrn o köpa nåt annat kul istället, lite bilder från det dimmiga akvariet blev 2 nya fiskar idag med en lo vulpinos och 1 strigata
svedalaciklid Postat 27 december 2009 Författare Postat 27 december 2009 lyckades inte få de nya fiskarna på bild ännu dock får se om de kommer vid matning och om karet klarnat då
Rekommenderade inlägg