Ted Camenius Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Är inte arten Discosomia? Var får man tag på dessa i Sverige btw? Eller du har beställt den från typ whitecorals? Jo de ser ut som discosoma. Finns inte så mycket info om dem. Det lilla jag hittat påvisar att de växer extremt sakta. Släpper sin första klon vid ca 2 års ålder. Samt sällan överlever en fraggning med rakblad. Sen om det är sant eller bara påhitt för att trigga priserna ska jag ta reda på så snart den delat sig på naturlig väg så jag har ett försöksdjur Den kommer från whitecorals. Citera
freddi36 Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Aha, okej Precis, på en så fin korall vågar man inte fragga förrän man har minst två, minns när jag fraggade min superman första gången, det var lite pirrigt Citera
timmpa Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 fyller på med ett par till inte dom bästa bilderna kanske...men får funka Citera
J_Green Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Här kommer en sort som förökar sig galet fort iallafall Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.