Zatox Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Har en alg som ser ut som vanligt gräs med samma färg som kalkalgerna. Har tyvar ingen bild. sitter stenhårt fast, får inte av allt..Någon som vet vad det kan vara ? Citera
Lasse Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Någon rödalg av något slag, troligtvis långsamväxande och inte så stor risk att den tar över helt. ett foto borde kunna hjälpa lite.MVH Lasse Citera
amatören Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 känns som en matta va?? jag hade sånt i mitt kar.....kryllade av små räkor i det,,,,,snyggt me! Citera
Zatox Postat 29 augusti 2009 Författare Postat 29 augusti 2009 ja känns som en gräs matta..ser ok ut va mest orolig den skulle ta över Citera
amatören Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 kan den kanske göra....men i mitt kar var den bara centrerad på två ställen....dog när jag flyttade stenarna.. Citera
StatusQ Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Jag har en röd växt som synns nedan på bilden, vet själv inte vad det är men det du hade kanske var något liknande? Citera
mrmugg Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Jag har en röd växt som synns nedan på bilden, vet själv inte vad det är men det du hade kanske var något liknande?[ATTACH]36980[/ATTACH]har likadan som du visar på bilden tycker att den e ganska läcker dock.har inte växt så gräsligt i mitt kar håller sig till en sten. är också intresserad av vilken typ av alg det är Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.