metcrue Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 I dag så släppte mina sniglar ut duktigt mycket slem i vattnet. Antar att de försöker föröka sig, och efter ett tag så gjorde nästan alla 30 sniglar samma sak. Karet blev dimmit som bara den. Någon som vet om det kan vara farligt? Citera
wrang Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 I ditt lilla akvarium så kan det väll vara bra att köra med Aktivkol.Håll uppsikt på hur de andra djuren ser ut annars så kanske din skummare hinner ta han om allt å du ej behöver kola hoppas att det blir några bäbisar då du lär behöva fler då det nya kommer igång Citera
metcrue Postat 6 november 2004 Författare Postat 6 november 2004 Tackar. Nja, några besbisar lär det väll inte bli sådan tur har man nog inte. Kanske skulle ta och köra med lite kol trots allt, det var ju ganska många sniglar i liten vattenvolm. Jag hadde min vattenbytar dag i dag så jag bytte 10% det kanske hjälpte lite också. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.