bb81 Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Hej på er,Vet ni var man kan köpa osmos vatten i Helsingborg?MVHBjörn Citera
Marie_hbg Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 Prova BL diskus uppe på ättekulla industri område. Citera
bb81 Postat 3 september 2009 Författare Postat 3 september 2009 Hej, jag har kontaktat dem, men ingen osmos till salu Citera
Johan2x Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Hej, jag har kontaktat dem, men ingen osmos till saluSkall du ha mycket?/Johan Citera
-=Mr_B=- Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Mitt membran är misstänkt gammalt, så innan jag har fått tag i en TDS mätare tänker jag inte lova bort vatten... Efter det borde det gå att lösa.B! Citera
Johan2x Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Mitt membran är misstänkt gammalt, så innan jag har fått tag i en TDS mätare tänker jag inte lova bort vatten... Efter det borde det gå att lösa.B!Har du beställt en TDS ??/Johan Citera
-=Mr_B=- Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Nä. Sitter och suger på tummarna i hop om att slantarna som blir över när jag avstår från att äta den här månaden ska räcka för att Ebay'a en.B! Citera
bb81 Postat 7 september 2009 Författare Postat 7 september 2009 ok, då verkar det gå att få tag på i närheten =)Tack, jag har hör av mig när jag förbrukat det jag har. Citera
Fnashack Postat 5 oktober 2012 Postat 5 oktober 2012 En liten fågel viskade att man nog snart kan göra det i nyflyttade arkenzoo butiken på hävertgatan ;P Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.