svedalaciklid Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 fick en svart burk med något som heter aquapur refill när jag köpte mitt kar fick även en flaska snowflake och en pyhtoplankton vad är detta till?har även ett fosfatfilter till karet vad fyllar jag detta med?hehe många frågor Citera
svedalaciklid Postat 6 september 2009 Författare Postat 6 september 2009 forskat lite o kommit fram till att aquapuren var refill till min osmos... men inte hittat resten ännu Citera
Kendra Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Phytoplan är mat för filtrerare, dvs koraller, anemoner, rörmaskar, musslor. Man blandar lite i akvarievattnet och häller i, snabbt och enkelt... Använder det nästan daglien och mina koraller verkar tycka om det. De övriga får någon annan hjälpa till med, jag använder inte något av dessa:smiley24: Citera
-=Mr_B=- Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Snow är käk det med.Fosfatfiltret fyller man med fosfatremover. Tex Rowaphos.B! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.