Strumpan Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Hallå!Skickade iväg en beställning till akvarielagunen i början på veckan,skulle sedan kolla hur långt min beställning kommit men det finns inget ställe att kolla mina uppgifter på,går inte att logga in nånstans överhuvudtaget fast mailet säger att det ska gå.Testade även att ringa idag men det enda som sas var att numret var avstängt på kundens begäran.Börjar fundera om något hänt,om jag överhuvudtaget kommer få mina grejor eller om jag måste beställa från något annat ställe då det är lite brådskande med sakerna.Sökte på forumet men kunde inte hitta någon info så jag frågar här istället.Hoppas nån vet Citera
Jurgonh Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Jag har provat att maila Urban för ett par veckor sen men inte fårr nått svar.. jag tror han lagt ner helt... den fysiska butiken har då varit igenbommad länge... Citera
Discover Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Ja jag börjar misstänka nå sånt jag också,vore ju bra om han skev ut det på hemsidan. Citera
Jaken Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 De brukar vara uppe ungefär samma fråga titt som tätt om akvarielagunenAkvarielagunen? har ngt hänt?(en hel del intressanta saker i denna tråd för övrigt) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.