vtrlarsson Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Om jag har förstått det hela rätt så sitter det en lampa i uvc.Jag fick med ett beggagnad uvc av okänt märke när jag köpte mitt kar.Behöver man någongång byta lamp i dessa ? Citera
vtrlarsson Postat 23 september 2009 Författare Postat 23 september 2009 Och då kommer nästa fråga, när behöver man göra detta?Har försökt att öppna den men ville inte bända för mycket innan jag visste om man ska öppna och byta. Citera
Jaken Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Det beror på vad det är för UV. En bild så kanske vi kan hjälpas åt att hitta tillverkare. Citera
vtrlarsson Postat 23 september 2009 Författare Postat 23 september 2009 Toppen Jag ska fixa bild imorgon. Citera
vtrlarsson Postat 25 september 2009 Författare Postat 25 september 2009 Bilder tagna med mobilen. Citera
milk Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 var på akvarieleasing idag och frågade om uv och då visade han mig en sådan som du har, den hade ett rätt komiskt namn, någonting med killer om jag inte mins fel men la tyvärr inte namnet på minnet :-/ dock kunde de ta in delar till den. Citera
vtrlarsson Postat 25 september 2009 Författare Postat 25 september 2009 Fick du någon uppfattning om det var något att ha, eller är det billig skit? Citera
milk Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 han sa att de brukar köra med den i deras akvarier de hyr ut så är nog inget billigt så, men har för mig han sa germ killer eller något, kan ju söka på det och se.. Citera
milk Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 men verkar inte vara ett vanligt märke kan ju tilläggas och därför kanske svårt att hitta delar och lampor till den som man behöver, mitt tips är att köpa ett nytt uv om det är något du använder ofta, kostar inte så mycket pengar. var och köpte idag ett på 10w. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.